بازار تئاتر کودک و نوجوان آغاز می‌شود

بازار تئاتر کودک و نوجوان شنبه (8 تیر) با اهدای عروسک‌های ملی کشورهای میهمان حاضر آغاز می‌شود و مراسم گشایش رسمی این فعالیت یکشنبه (9 تیر) با حضور مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، «بازار تئاتر کودک و نوجوان» با دو برنامه جنبی اهدای عروسک‌های ملی کشورهای میهمان حاضر در بازار (آرژانتین، هند، کرواسی، آلمان، نروژ، عراق وافغانستان) به اسیتژ و برپایی دومین سمینار «نگاهی به تئاتر کودک و نوجوان امروز» با تمرکز بر تاثیرات کاربردی درام بر دنیای کودک و نوجوان و با هدف ارتقا سطح آگاهی‌های متخصصان این حوزه شنبه (8 تیر) برگزار می‌شود.
دبیر سمینار دکتر قطب‌الدین صادقی است و علاوه بر وی، دکتر اکرم قاسمپور و دکتر یدالله آقا عباسی اعضای هیات علمی، این سمینار محسوب می‌شوند که پس از بررسی مقاله‌ها 11 اثر را معرفی کردند.
براساس این خبر، مراسم افتتاحیه «بازار تئاتر کودک و نوجوان» یکشنبه (9 تیر) ساعت 10 با حضور سیدصادق رضایی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیران سازمان‌های شرکت کننده در بازار، جمعی از مسوولان شرکت پست، معاونان و مشاوران ستادی کانون برگزار می‌شود.
این مراسم با رونمایی تمبر بازار که توسط فرزانه بابایی طراحی شده و اجرای نمایش آیینی سنتی توسط کودکان و نوجوانان با عنوان «ساروج کوبی» همراه است.
بازار تئاتر کودک و نوجوان با شعار «امروز، کودکی را به تئاتر ببریم» و با دبیری مجید امرایی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود. 

جدول برنامه های بازار تئاتر کودک و نوجوان