کد خبر: 218659
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
گسترش دامنه‌ی فعالیت‌های مرکز ملی اسیتژ به سراسر ایران

مرکز ملی اسیتژ(سازمان بین‌المللی تئاتر برای کودکان و نوجوانان) ایران در تلاش است تا دامنه‌ی فعالیت‌های خود را به تمامی کشور گسترش دهد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، صدیقه حسن‌زاده مدیر این مرکز در گردهم‌آیی سراسری معاونان، مشاوران و مدیران کل کانون در تهران با بیان این مطلب خاطر نشان کرد که بسیاری از فعالان سازمان‌ها و نهادهای موثر در عرصه‌ی تئاتر کودک و نوجوان ایران در شهرهای مختلف کشور استقرار دارند و ما مایل هستیم که با آن‌ها در ارتباط باشیم.
وی اداره‌های کل کانون سراسر کشور را محل مناسبی برای برقراری این ارتباط دانست و از مدیران کل کانون خواست که با اطلاع‌رسانی مناسب فعالان این عرصه را در جریان فعالیت‌ها، اخبار و خبرنامه‌های مرکز ملی اسیتژ قرار بدهند.
به گفته‌ی حسن‌زاده به‌زودی پرتال‌های استانی سایت مرکز ملی اسیتژ ایران نیز فعال خواهد شد و امکان قراردادن اخبار فعالیت‌های نمایشی مراکز کانون و دیگر مراکز فعال در عرصه‌ی تئاتر کودک و نوجوان برای همه‌ی استان‌ها فراهم خواهد شد.
مدیر مرکز ملی اسیتژ ایران در پایان از اعلام آمادگی 3 اداره کل کانون در استان‌های کشور برای حضور در  بازار تئاتر کودک ونوجوان خبر داد و گفت بر اساس مذاکره‌های صورت گرفته در جلسه شورای سیاست‌گذاری بازار، مقرر شد که 10 اداره کل کانون می‌توانند در این بازار فعالیت‌های نمایشی خود را عرضه کنند.
بازار تئاتر کودک و نوجوان با شعار «امروز، کودکی را به تئاتر ببریم» از 8 تا 12 تیر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.