برترین‌های جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی معرفی شدند

نخستین جشنواره ملی مشاعره و شعرخوانی رضوی با معرفی برترین‌ها در مازندران به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، در بخش مشاعره "ایرج قنبری"، "میثم متاجی" و "انسیه موسویان" کار داوری را برعهده داشتند که در گروه سنی 10 تا 12 سال "سینا مبتکر"و" عطیه ضرابی"هردو از تهران و "یاسمن سبزی" از استان لرستان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
هیات داوران در رده سنی 13 تا 15 سال به ترتیب "مهدی پورغلام" از استان بوشهر، "فاطمه زمانی" از استان لرستان و "مریم کبابیان" از استان کردستان حایز رتبه‌ اول تا سوم این بخش شدند.
 بر اساس رای داوران در گروه سنی 16 تا 17 سال "نرگس سلطانی" از استان اصفهان، "رسول مختاریان" از استان سمنان و "نیلوفر کیانی‌مقدم" از استان چهار محال بختیاری به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند.
 بر اساس این گزارش در بخش شعرخوانی هیات داوران متشکل از افشین علاء، حمیراخدابنده و سید عالمه میرشفیعی پس از بررسی آثار نفرات برگزیده این بخش را در 4 گروه سنی معرفی کردند.
هیات داوران در گروه سنی 7 تا 9 سال "سدنا بابازاده" از مازندران، "فاطمه خرسندرفتار" و "محمدمهدی موسوی‌زاده"  هردو از تهران را به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم این گروه معرفی کرد.
داوران هم چنین در گروه سنی 10 تا 11 سال "سیده‌زهرا موسوی‌محمره" از خوزستان "فاطمه غیب‌اللهی" از یزد و "هومن بابایی" از خوزستان را حایز رتبه‌های اول تا سوم دانستند.
بر اساس رای داوران "محدثه کریمی" از مازندران، "یاسمن حیدری" از یزد و "بهار پژمان" از کرمانشاه در گروه سنی 12 تا 14 سال به ترتیب اول تا سوم شدند.
 همچنین در گروه سنی 15 تا 17 سال "محدثه آذرمند" از گیلان، "احمدرضا نوروزی" از خراسان جنوبی و "صابر یزدانی" از مازندران توانستند مقام اول تا سوم بخش شعر‌خوانی رضوی را از آن خود کنند.
مراسم پایانی جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی روز 23 شهریور در سالن اجتماعات سلیمان حدادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برگزار شد.