معرفی قصه‌گویان برتر و تجلیل از شهید مطهری

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شامگاه سه شنبه یکم اسفند در مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تبریز در حالی برگزار خواهد شد که علاوه برمعرفی قصه‌گویان برتر در این آیین از شهید استاد مطهری به عنوان یکی از مروجان قصه‌گویی نیز تجلیل خواهد شد.
در مراسم اختتامیه این رویداد عظیم فرهنگی، سید صادق رضایی مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سخنرانی خواهد داشت و حجت الاسلام الیاس ابراهیمی به عنوان مدیر اجرایی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و مدیر کانون آذربایجان‌شرقی گزارشی از مراحل اجرایی این رویداد فرهنگی که با حضور 40 قصه‌گوی ایرانی و 11 قصه‌گوی خارجی برگزار شد ارایه خواهد کرد.
بر اساس این گزارش احتمال دارد یکی از مسوولان رده بالای استانی نیز در آیین اختتامیه حضور داشته باشد و سخنانی را ایراد کند.
در این مراسم که از ساعت20:30 سه شنبه یکم اسفند در مجتمع فرهنگی هنری 22 بهمن تبریز آغاز می‌شود، ضمن اهدای جوایز به قصه‌گویان برگزیده چهار بخش- مربیان کانون، قصه گویان‌آزاد، قصه‌گویان بین‌المللی، قصه‌گویان صوتی- از صاحبان آثار برگزیده باز‌نویسی متون کهن تجلیل و تمبر این جشنواره رونمایی خواهد شد.  
اجرای موسیقی گروه کر، تجلیل از مدیران شهید کانون و قرائت بیانیه هیئت داوران از دیگر بخش‌های برنامه اختتامیه خواهد بود تا دفتر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تبریز بسته شود.