کودکان می‌پرسند چرا این تلفن زنگ نمی‌زند؟

«چرا این تلفن زنگ نمی‌زند؟» یکی از آخرین پویانمایی‌های تولید شده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته ملی کودک به بچه‌ها معرفی می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اعظمالسادات ملک، کارشناس انتشارات معاونت تولید این موسسه در نمایشگاه هفته کودک با اعلام این خبر گفت: یکی از آخرین تولیدات پویانمایی کانون که در جشنواره سانفرانسیسکو نیز موفق به دریافت جایزه شده است کارتون «چرا این تلفن زنگ نمی‌زند؟» به کارگردانی «هادی یقین‌لو» از جمله محصولات جدید این مرکز است که به دانشآموزان و کودکانی که به غرفه معاونت تولید بیایند معرفی می‌شود.
این کارشناس انتشارات معاونت تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنین توضیح داد: آن‌چه در این غرفه به نمایش در آمده آخرین سری از تولیدات کانون در سه حوزه کتاب و کتابهای گویا‌، سرگرمی‌های سازنده و پویانمایی و فیلم است. فیلم‌ها و انیمیشن‌های کانون عمدتا 7 تا 8 دقیقه زمان دارد.
ملک همچنین تاکید کرد: کانون برخلاف سایر موسسه‌های تولیدی سیاست سخت گیرانه‌ای برای محصولات تولیدی خود دارد و براساس الگوها و مولفه‌های بومی و اسلامی اقدام به ساخت محصولات فرهنگی می‌کند.
وی با اشاره به فعالیت غرفه معاونت تولید در نمایشگاه هفته ملی کودک گفت: بچه‌ها و بزرگترهایی که برای بازدید از این نمایشگاه می‌آیند می‌توانند آخرین و تازه‌ترین محصولات کانون را ببینند و بعد از آشنا شدن با آن محصول به انتخاب آن‌ها پرداخته و برای خود تهیه کنند.
نمایشگاه هفته ملی کودک تا روز 21 مهرماه در محل مرکز آفرینش‌های فرهنگیهنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب دایر است.