باید دنیایی پاک برای کودکان فراهم کنیم

مهتاب کرامتی، سفیر صلح یونیسف در ایران که در نمایشگاه هفته ملی کودک در محل مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون شرکت کرده بود گفت: هنوز مسوولیت خیلی بزرگی در زمینه کودکان بر دوش ما باقی است و تا ایده‌آل‌هایمان برای کودکان فاصله داریم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مهتاب کرامتی که به همراه منیر صفی‌الدین نماینده یونیسف در ایران و سایمون اینران نماینده یونیسف در خاورمیانه و شمال آفریقا که در تهران حضور یافته بود در کنار کودکان قرار گرفت و بارها با آن‌ها عکس یادگاری گرفت.
کرامتی در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌که بعد از مدت‌ها کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توانسته بیش از 20 نهاد و سازمان مرتبط با کودکان را یک‌جا جمع کند تا به طور واحد برای بچه‌ها کار کنند گفت: هنوز گام‌های بسیاری برای رسیدن به آن‌چه کودکان استحقاق آن را دارند باقیست ولی این می‌تواند گام موثری باشد. سفیر صلح یونیسف در ایران همچنین توضیح داد: هر قدمی که برداریم عملا پیش درآمدی برای قدم‌های بعدی است. کرامتی در پاسخ به این سوال که چه کاری باید برای کودکان انجام می‌دادید که هنوز انجام نداده‌اید نیز توضیح داد: باید همه با هم دست در دست هم دهیم و تلاش کنیم تا دنیایی پاک و شاد برای کودکان فراهم کنیم.
بازیگر سینمای ایران که در روز جهانی کودک علاوه بر حضور در جشنی که در محل مرکز آفرینش‌های فرهنگیهنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده بود از نمایشگاه هفته ملی کودک نیز بازدید و تاکید کرد: وظیفه ماست که نهایت تلاش‌مان رسیدن به هدفی باشد که در آن دنیای پاک را ایجاد کنیم و برای کودکان هیچ چیز مهم‌تر از دنیای پاک نیست.