بچه‌ها از گفت‌وگو به زبان انگلیسی با  نمایندگان یونیسف استقبال کردند

گفت‌وگوی نمایندگان یونیسف به زبان انگلیسی برای بچه‌های حاضر در جشن روز جهانی کودک بسیار جذاب بود و آن‌ها سعی کردند با به کاربردن همان کلماتی که از زبان انگلیسی می‌دانستند با «منیر صفی‌الدین» نماینده یونیسف در ایران و «سایمون اینران» نماینده یونیسف در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا صحبت کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، «سایمون اینران» در مراسم جشن روز جهانی کودک در محل مرکز آفرینش‌های کانون خطاب به کودکان گفت: شما بچه‌ها نخستین روز کاری من در تهران را به بهترین روز کاری تبدیل کردید.
او که نماینده یونیسف در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقاست هم‌چنین خطاب به بچه‌ها به فارسی «سلام» کرد و در ادامه به انگلیسی گفت: بچه‌های ایران مرا به شگفتی واداشتند آیا شما به فوتبال علاقه دارید؟ من هنوز هم دوست دارم با بچه‌ها فوتبال بازی کنم.
 «سایمون اینران» در ادامه سخنانش با کودکان گفت: آیا جشن امروز از مدرسه بهتر است؟ اما همه بچه‌ها باید به مدرسه بروند و خوب یاد بگیرند.
 وی خطاب به همه حاضران در جشن جهانی روز کودک افزود: امروز به بهترین روز کاری من تبدیل شد و من امیدوارم کودکان ایران هر روز شاد باشند و هر روزشان جشن باشد. دیگر نماینده یونیسف که در جشن روز جهانی کودک در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور پیدا کرده بود «منیر صفی‌الدین» نماینده یونیسف در ایران بود. او نیز در ابتدای سخنانش به فارسی با بچه‌ها احوال‌پرسی کرد و روز جهانی کودک را تبریک گفت. منیر صفی‌الدین در سخنانش خطاب به کودکان گفت: امروز روز شماست و ما از این که می‌توانیم امروز را در کنار شما جشن بگیریم بسیار خوشحالیم.
نماینده یونیسف در ایران ضمن تشکر از مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: باید از آقای حجت‌الاسلام محمدیان معاون وزیر آموزش و پرورش که در میان بچه‌ها حاضر شد و به زبان کودکان با آن‌ها به گفت‌وگو پرداخت تشکر ویژه کنم.