فعالیت‌های بخش کودک و نوجوان نمایشگاه قرآن تا 18 رمضان تمدید شد

رییس بخش کودک و نوجوان بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از تمدید زمان برگزاری فعالیت‌های کانون پرورش فکری تا روز 18رمضان خبر داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی باقری در این باره گفت: با اعلام تمدید زمان برگزاری نمایشگاه قرآن از سوی علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالیت‌های بخش کودک و نوجوان نیز تا روز 25 تیر ادامه خواهد داشت.
باقری یادآور شد: مجموعه‌ای از 30 نوع فعالیت در غرفه‌های مختلف این بخش در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی و بازی و سرگرمی از آغار به کار نمایشگاه تاکنون به کودکان و نوجوانان بازدیدکننده خدمات ارایه می‌دهد که با توجه به دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تمدید زمان نمایشگاه مخاطبان این بخش نیز می‌توانند تا روز 25 تیر از این خدمات بهره‌مند شوند.
معاون تولید کانون افزود: قصه‌گویی، شعرخوانی، روخوانی کتاب، معرفی سرزمین و شخصیت و فعالیت‌های هنری مانند نقاشی، کاردستی، سفال و تکه‌چسبانی از جمله غرفه‌هایی است که در این بخش فعالیت دارد.
باقری هم‌چنین اضافه کرد: در بخش ادبی، برنامه‌هایی مانند مشاعره و نگارش متن‌های ادبی، خاطره‌نویسی و دل‌نوشته مخاطبان را به خود جذب می‌کند و علاقه‌مندان بازی‌های رایانه‌ای نیز می‌توانند از تازه‌ترین تولیدات کانون در این حوزه استفاده کنند.
وی غرفه آموزش ساخت فیلم‌های پویانمایی را از دیگر بخش‌های پرمخاطب معرفی کرد که بچه‌ها با نظارت مربیان داستان‌ها و قصه‌های قرآنی و مذهبی را به فیلم انیمیشن تبدیل می‌کنند.
گفتنی است نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از روز 3 تیر کار خود را آغاز کرده و پیش از این قرار بود روز 22 تیر به کار خود پایان دهد که به خاطر استقبال خوب مردم، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی زمان آن را به مدت 3 روز تا 25 تیر تمدید کرد.