نمایش بچه‌های ایران در دو نوبت بعد از افطار

هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان نمایش «بچه‌های ایران» به کارگردانی مهدی قلعه در فضایی بیرونی بخش کودک و نوجوان بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در 2 نوبت بعد از افطار اجرا می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بچه‌های ایران عنوان نمایشی است که به شیوه‌ی جالب و موزیکال در هر نوبت یک منطقه از کشور را به کودکان و نوجوانان معرفی می‌کند.
بر اساس این گزارش در این نمایش شاد مکان‌های تاریخی، مذهبی، محصولات کشاورزی و صنعتی، ویژگی‌های آب و هوایی، برخی آیین‌ها و آداب و رسوم مردم نواحی مختلف کشور همراه با موسیقی و حرکات نمایشی به کودکان معرفی می‌شود. 
بخش کودک و نوجوان این دوره از نمایشگاه قرآن، به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واگذار شده است و کارشناسان و مربیان کانون تلاش می‌کنند تا در کنار ایجاد فضایی شاد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در این مجموعه مباحث دینی و قرآنی را در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان ارایه کنند.
بر این اساس توجه به تولید و اجرای تئاتر و نمایش عروسکی در کانون دارای اهمیت و جایگاه ویژه‌ای است و علاوه بر تولید به صورت حرفه‌ای، در مراکز فرهنگی‌هنری نیز هنر نمایشی بسیار مورد توجه مخاطبان قرار دارد.
بر همین اساس خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های هنری و نمایش می‌توانند تا 22 تیر 93 هر شب بعد از افطار برای دیدن این نمایش‌ها و بهرمندی از دیگر فعالیت‌های هنری ارایه شده  به بخش کودک و نوجوان بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مراجعه کنند.
گفتنی است: بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 3 تیر در باغ موزه دفاع مقدس تهران واقع در بزرگراه شهید حقانی آغاز و تا 22 تیر هرشب از ساعت 18 تا 24 پذیرای بازدیدکنندگان است.