قصه‌های قرآنی در باغ موزه دفاع مقدس طنین‌انداز شد

هم‌زمان با روزهای برپایی بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به قصه‌گویی پای قصه‌های قرآنی مربیان کانون پرورش فکری می‌نشینند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این بخش قصه‌های پیامبران خدا (خضر، موسی، ابراهیم، عیسی، صالح، نوح، یعقوب، یونس و...) و قصه‌هایی با محتوای دینی و قرآنی از قبیل «کلوچه‌های خدا»، «در جست‌وجوی خدا» و «خداحافظ راکون پیر» از جمله قصه‌هایی است که از سوی قصه‌گویان توان‌مند کانون برای کودکان و نوجوانان بازگو می‌شود.
بر اساس این گزارش در غرفه قصه‌گویی بخش کودک و نوجوان نمایشگاه قرآن کریم علاوه بر قصه‌گویی مربیان کانون، کودکان و نوجوانانی که توانایی قصه‌گویی را داشته باشند نیز می‌توانند ضمن قصه‌‌گویی از راهنمایی و کمک مربیان برای اعتماد به‌نفس بیشتر و تقویت قدرت بیان خود بهره‌مند شوند.
قصه‌گویی از فعالیت‌های پرمخاطب‌ مراکز فرهنگی‌هنری کانون است که به اعتقاد کارشناسان حوزه تربیت یکی از شیوه های آموزش غیرمستقیم است که کانون به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارد و هرسال ویژه برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف استانی، منطقه ای، ملی و بین‌المللی نیز در این زمینه برگزار می‌کند.
 بر این اساس در بخش محتوایی کودک و نوجوان بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که مسوولیت اجرایی آن به کانون واگذار شده است در کنار سایر فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی که با موضوع‌های دینی و قرآنی صورت می‌گیرد، قصه‌گویی نیز از فعالیت‌هایی است که بسیار مورد توجه و استقبال خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان قرار گرفته است.
گفتنی‌است کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی‌، هنری و ادبی تا 22 تیر هر روز از ساعت 18 تا 24 می‌توانند با حضور در باغ موزه دفاع مقدس محل برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم واقع در بزرگراه شهید حقانی تهران در بخش کودک و نوجوان از این خدمات بهره‌مند شوند.