بازی‌های رایانه‌ای کانون، پرمخاطب‌‌‌ در نمایشگاه قرآن

در بخش محتوایی کودک و نوجوان بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم غرفه‌ بازی‌های رایانه‌ای کانون یکی از بخش‌هایی است که با استقبال خوبی از سوی کودکان ونوجوانان روبه‌رو شده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بازی «گنج پنهان»، «معمای سازه‌ها»، « دنیای مداد شمعی» و «موش و مار» از جمله بازی‌هایی است که مورد پسند کودکان و نوجوانان بازدید‌کننده از این بخش نمایشگاه قرآن قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش مسوولیت اجرایی بخش محتوایی کودک و نوجوان بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برعهده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار گرفته تا کانون مجموعه‌ای از تجربیات خود را در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی و تولیدات با موضوع‌های دینی و قرآنی به مخاطبان خود در نمایشگاه ارایه کند.
در عین حال تعدادی از سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون نیز برای بهره‌مندی کودکان ونوجوانان در این بخش ارایه می‌شود.
بر این اساس علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده و بهره‌مندی از خدمات ارایه شده در این بخش تا 22 تیر هر روز از ساعت 18 تا 24 به باغ موزه دفاع مقدس تهران واقع در بزرگراه شهید حقانی بخش کودک و نوجوان روبه‌روی مقبره شهدای گمنام مراجعه کنند.