ویژه‌نامه هفته ملی کودک منتشر شد

خبرنامه‌ی مهرماه روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون با عنوان ویژه‌نامه "هفته ملی کودک" مطالب خود را به اخبار، رویدادها و گفت‌وگو با برخی دست‌اندرکاران حوزه کودک و نوجوان اختصاص داده است.

در این شماره موضوع‌هایی در قالب خبر، گزارش و گفت‌وگو با مسوولان حوزه کودک و نوجوان و برخی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در زمینه تشکیل فراکسیون کودک به چاپ رسیده است.
مطالب این شماره از خبرنامه با پیام تبریک دکتر علی‌اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش به مناسبت روز جهانی کودک آغاز شده است. 
 در ادامه سخنرانی سیدصادق رضایی مدیرعامل کانون و حجت‌الاسلام دکتر بهرام محمدیان معاون وزارت آموزش و پرورش و رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی این وزارت‌خانه در مراسم روز جهانی کودک را با هم می‌خوانیم.
گزارشی از یک میزگرد تشریحی با حضور مسوولان کانون با عنوان "همه باید صدای مشترک و رسای کودکان باشیم" در مورد روند برنامه‌ریزی هفته ملی کودک به چاپ رسیده است.
گفت‌وگو با حمیدرضا الوند مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی، دکتر مراد عنادی مدیرکل امور فرهنگی ایرانیان خارج از کشور، محمدالمنیر صفی‌الدین نماینده یونیسف در ایران و تعدادی از نمایندگان ریاست کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس بخش دیگری از مطالب خواندنی این ویژه‌نامه است.
مدیر مسوول و سردبیری این نشریه را محسن حموله مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون بر عهده دارد.
حسین نوروزی دبیر تحریریه‌ و خدیجه اسمعیلی مدیر داخلی آن است و همکاران روابط عمومی و ستاد‌ خبری جشنواره‌ هفته ملی کودک مطالب این شماره را نوشته‌اند.
خبرنامه‌ی کانون هم‌زمان با جشن‌های هفته ملی و روز جهانی‌ کودک که از 15 تا 21 مهر برگزار شد در 88 صفحه منتشر و توزیع شده است.